با نظرات ارزشمندتان به پالایش نوشته ها و مسیر پیش رویم کمک کنید.

۱۳۸۹ دی ۱۹, یکشنبه

کتاب "نگهداری و تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان"

پس از نزدیک به چهار سال کار بر روی کتاب "نگهداری و تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان" ترجمۀ این متن مهندسی بی نظیر به پایان رسیده و منتشر شد. این کتاب به قلم جان موبری یکی از معروف ترین و پر فروش ترین کتاب های مرجع  نگهداری و تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان (RCM) در دنیا است.
ترجمۀ این کتاب با مجوز رسمی از شرکت کانادایی Aladon  که ناشر اصلی کتاب می باشد صورت گرفته است. این پروژه به همت دوست و سرور گرامی دکتر علی زواشکیانی آغاز شد که بنده نیز به عنوان مترجم دوم کتاب به پروژه ملحق شده و گوشه ای از کار را بر دوش گرفتم.
زبان بسیار کاربردی کتاب، نه تنها آنرا برای استفاده دانشگاهی بلکه برای کاربرد های عملی در صنایع مختلف نیز بسیار ارزشمند نموده است.
در حال حاضر این کتاب در دوره های صنعتی و دانشگاهی مختلفی در سرتاسر دنیا به عنوان منبع اصلی مورد استفاده قرار دارد و بنده نیز خواندن آنرا به تمام فارغ التحصیلان رشته های مهندسی و فعالان بخش های مختلف صنعتی  توصیه می کنم.
باید اضافه کنم که انتشار این کتاب توسط موسسه وزین آریانا جامۀ عمل پوشید، که از طریق وب سایت انتشارات آریانا قلم امکان خرید اینترنتی این کتاب نیز وجود دارد.
اگر موضوع کتاب برایتان جالب است، یا  به نظرتان موضوع جدیدی است که بدتان نمی آید از آن سر در بیاورید می توانید فهرست موضوعات و فصل اول کتاب را از طریق ثبت نام رایگان در اینجا مطالعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست: